4/9/16

Nήσος

Ι
Άνοιξε το παράθυρο
Δες
Είναι η νήσος
II
Κανένας άνθρωπος δεν είναι νησί
λένε, όμως
άκου
κάθε νησί
είναι ένας άνθρωπος
που μας καλεί
ΙΙΙ
Οι όψεις του νερού
καθώς βυθίζεσαι
στην επιφάνεια
το βάθος του χρόνου
ο χρόνος του βάθους
στον αφρό
δεν γίνεται να μπεις
δύο φορές στην ίδια θάλασσα
να έρθεις δυο φορές
στην ίδια νήσο
ΙV
Η Αμοργός
η μυστηριώδης
η ερυθρά
η νήσος,
του Γκάτσου
του Βερν
του Μπουλγκάκωφ
- πώς λάμπουν μυστικά
στους χάρτες
της τέχνης
του έρωτα


V
Έχω τον χρόνο με το μέρος μου
έχω τον Θεό με το μέρος μου
- ασφαλώς,
με δικαιολόγησες τρυφερά,
είσαι στην νήσο, αγάπη μου
VI
Θα πάμε,
μου υποσχέθηκες,
εξάπαντος στην νήσο
θα πάμε,
συμφώνησα
αν δεν είμαστε ήδη
VII
Ξέρω πως προτιμάς
τις λέξεις από τις καρδιές
όμως και η καρδιά
μια λέξη είναι
μια λέξη
μια νήσος είναι
έλα
VIII
H σαύρα συναινεί
πέτρινη σαύρα
ευλύγιστη
– πώς αλλιώς;
στην νήσο
– πού αλλού;
πότε άλλοτε;
ΙΧ
Τριαντάφυλλα και ρόδια
σύκα που φάγαμε στην παραλία
δύει ο ήλιος ανατέλλει
το φεγγάρι
τα αστέρια μας παραστέκουν
κι εμείς εκεί
στην νήσο
να τρέμουμε αγκαλιασμένοι
τι δυνατοί που νιώθαμε, Θεέ μου
αντέχοντας τόσον παράδεισο
Χ
Λίγα χιλιόμετρα, λίγη βενζίνη
– το μισό νησί χωρίς οδικό δίκτυο
ικέτεψα
αυτήν την άλλη νήσο δείξε μου
όλη ως το τέλος
κρυμμένη στο νερό
κρυμμένοι
ως το τέλος

Σάρα Θηλυκού

Δεν υπάρχουν σχόλια: