1/1/15

Πορτρέτο του Εστεμμένου Συγγραφέα, σε Ώριμη Ηλικία

Οι αναγνώστες μου, οπτικοί τύποι, μου έγραψαν χθες από το Καπιτώλιο: «Το βιβλίο σας για τη νεότητα μας έχει συνεπάρει. Το έχουμε φυλάξει στο πουκάμισο σαν αφροδίσιο βάμμα. Οι γυναίκες μας το αποστηθίζουνε επιδεικτικά τις νύκτες. Καλή συνέχεια στο έργο σας. Εσωκλείουμε φωτό, τον έφιππο Μάρκο Αντωνίνο».
Πόσο τους θαύμασα για αυτή τους τη χλευαστική απεικόνιση! Ποζάρω με τον έναστρο Ηνίοχο επάνω μου και τον σκαφέα εντός μου. Τον εαυτό μου (χωρίς το δαίμονα). Τις δώδεκα γραφές ψυχούλες μου να σέρνουν τον νεκρό. Κάπως έτσι, ορθούμενος (στο εξής) και όχι ορθός, ο αθέλητα εστεμμένος συγγραφέας αναλογίζεται ξανά –εις εαυτόν και ενώπιον όλων– σε ποιους ήθελε να ’ναι αρεστός, με τι είδους μέσα και για τι λογής λόγους. 

Στέργιος Μήτας

Δεν υπάρχουν σχόλια: