20/7/13

Το πολυκέφαλο τέρας

Ποιος είναι αυτός

  που πέρα απ’ το φεγγάρι κάθεται;
  που έχει απαλή αγκαλιά;
Η ράχη μου στο στέρνο του
όταν μου δείχνει πίσω μπρος τη γη

Ποιος είσαι συ
  που με μαυλίζεις και φυσάει αυγή στο στόμα;
  που με διαφθείρεις δείχνοντας τη γη
  review και forward και  pause;

  Όταν με αφήνεις ή σου φεύγω
  ψάχνω τη σάρκα και τα κόκαλά μου
  Χωρίς αυτά πώς να σε εννοήσω
  και να σε μαρτυρήσω;

_Εσύ είμαι, ακούω

Ποιος είναι εκείνος
  που στα δόντια του την παγωμένη νύχτα θρυμματίζει
  κι αργοκυλούν τα θρύψαλα
      ερπύστριες στον ύπνο του δικαίου;

κι ο άλλος πλάι;
  που ανυπεράσπιστος στη μουσική
  οργώνει με τα δάχτυλα το ψέμα;

_Εσύ είναι, ακούω

Ποιος είναι αυτός
  που δάμασε τον τρόμο από μέσα
  και δίνει απ’ το πνευμόνι του αέρα
  στο σήμερα που εξόκειλε;

_Εσύ είναι, ακούω

Κι εκείνος
  που εκτρέπει της Στύγας τα Νερά
      στο δέλτα του ύπνου
  και πλημμυρίζουν Άδη τα χαράματα;

  που επιβάλλει και στον ουρανό ρυμοτομία
  χαλώντας τους δρόμους των ονείρων
      και τις κατεβασιές τους;

Ποιος είναι; Πες μου, ποιος;

_Εσύ είναι, ακούω

Α! Όχι
Δεν είμαι τέρας πολυκέφαλο εγώ

_Κι όμως
 Για κοίτα στη σκιά σου
το σχήμα της σιωπής σου

Τσιμουδιά εγώ
      εσύ
         αυτός
***
Όποιος κι αν είσαι
-ξένος ή εαυτός-
έλα και πάρε με ξανά
στο σπίτι πέρα απ’ το φεγγάρι

Αρετή Γκανίδου

Δεν υπάρχουν σχόλια: